Se aito ja maanläheinen. Hurry

Hurryn blogi käsittelee markkinoinnin ajankohtaisia asioita sekä kurkistaa verhon taakse miten luovat lopputuotokset syntyvät. Kirjoittajina toimivat Hurryn henkilöstö ja blogissa puhutaan laajasti markkinoinnin teemoista, kuten mainonnasta, luovuudesta, palvelumuotoilusta sekä ihan vaan mainostoimiston arjesta.

Uusin blogi

Elävöitä brändisi houkuttelevalla kuvituksella

Yhteen kuvitukseen voidaan tiivistää valtava määrä tietoa, mikä tekee visuaalisesta viestinnästä nopeampaa ja antaa sille myös persoonallisen leiman.

Lue koko artikkeli
Aikaisemmat artikkelit

Joululahjat yrityksille – mitä laittaa B2B-pukin säkkiin?

Markkinoinnin vuosikello

Olet varmasti törmännyt joulu-tammikuussa digimainoksiin, joissa kehotetaan lataamaan ”markkinoinnin vuosikello” tai ”maksuton vuosikellopohja”. Oletko koskaan ladannut sellaista? Tyhjä pohja voi olla käytännöllinen työkalu, mutta tässä kirjoituksessa keskitymme sen sijaan sisältöön. Mitä markkinoinnin vuosikellossa pitää olla, ja mitä hyötyä siitä on?

5 vinkkiä myyntiä lisäävään markkinointiin

Voit kehittää markkinointiasi ja myyntiäsi yllättävän paljon muuttamatta oleellisesti nykyisiä toimintamallejasi. Markkinoinnissa on olemassa muutama nyrkkisääntö, jotka sisäistämällä sitoutat asiakkaitasi ja tehostat myyntiäsi.

Behind the scenes